duminică, 24 iulie 2011

Azi noapte a plouat

Da azi noapte a plouat , e ciudat , e un fenomeniu straniu , noaptea plouă cu galeata iar ziua e frumos , soare ,cald. Cum ziceam se întâmplă rar acest fenomen meteorologic , cam în fiecare vară , 3zile din cele 7 ale săptămânii.

Bun şi turistul , că despre el e vorba , el fuge , aoleu ploia , ploia îmi strică cocediul şi repede îşi anulează concediul , îşi ia familia şi se pune la drum.

Fiind duminică , toţi pleacă acasă , lucrul acesta este aşa bine cunoscut ca faptul că apa e udă. Şi totuşi el turistul , pleacă , iese în şosea şi începe cu o coadă de mers bară la bară , ceva între 20km şi 100km.
De ce e coada asta ? Da toţi dau vina pe lipsa de autostrăzi , pe faptul că poliţisti încurcă traficul în loc să dirijeze , nu astea sunt lucruri minore.Faptul că turistul e... e...  să zicem că e "neinspirat" şi pleacă când pleacă toţi aia e marea problemă.

Deci , tu turistule care eşti tu turist dece nu pleci dimineaţa pe răcoare sau noptea ? De ce pleci între 10:00 şi 17:00 când toţi pleacă ? E chiar aşa greu să îţi sacrifici aerosolii de dimineaţa şi să pleci mai devreme?
Nu ştiu , spiritul ăsta de turmă e "macsim" în românia , dacă unu vede 5 maşini bară la bară , îi zice lu' "nefastăsa" : ia copii , fă bagajele hai să plecăm , uite toţi pleacă.

De ce zic aşa ? Păi mă duceam spre Eforie , azi pe la 11 , ca mielu' la tăiat , mergeam şi mă ingrozeam de ce mă aşteaptă la întoarcere . Dar eu nu am altă opţiune deci mă aşteptam la trafic , nu mă surprinde "puhoiul" de turişti şi nu mă plâng de infrastructură , în Statia Radio CB ( oferită de CB.Xenon Constanta )mă tot întrebau diverşi cum e , ce e spre Constanţa , le-am zis că este liber dar dacă eu aş fi în locul lor aş amână câteva ore plecarea sau aş alege rutele ocolitoare. Unul singur mi-a zis că trebuie să ajungă cu bebeluşul la spital pentru nu ştiu ce urgenţă , restul erau senili.

Mulţi mi-au zis că nu-s singuri care pleacă acum , că pleacă toţii deci ei  , de ce s-ar teme de stat în trafic , alţii mi-au zis că ştiu de rutele ocolitoare dar nu se riscă ei pe acolo , pe acolo să se ducă fraierii.
Păi da , aşa e , cum să o iei pe ruta ocolitoare dacă îţi sar spiriduşi racheţi în drum , dacă cumva păţeşti ca în Videoclipul celor de la BUG Mafia sau şi mai rău te fute in cur vreun inorog roz.

Pe mine nu mă deranjează prea mult traficul , cunosc diverse scurtături plus că am plecat pregătit : benzină , muzică bună , vezica golită , răcoritoare şi nişte ronţăieli.

Dar mă uimeşte , de fapt mă oripilează dobitocimea şi spiritul de turmă. Oricum , diseară la ştiri se va da vina pe poliţişti , pe lipsa autostrăzilor , pe infrastructură în general. Nu e aşa , voi sunteţi de vină voi care acum staţi leşinaţi în trafic cu tricoul ridicat după ceafă cu un deget în nas şi unul în buric.
Dacă a-ţi fi în stare să respectaţi benziile să anticipaţi frână celui din faţă , să ştiţi să mergeţi constant şi organizat nu ar mai exista ştiriile de la ora 7.
Published with Blogger-droid from HTC Desire HD

Un comentariu:

  1. da ma, in chestia asta chiar ai dreptate, din pacate la noi predomina spiritul de turma, romanismele sau pur si simplu gandirea ceausista ca vacanta la mare se termina duminica, dar nu inainte de o ultima plaja...cine are de tras cel mai mult sunt cei ca tine care vrand nevrand trebuie sa ajunga in zonele alea...

    RăspundețiȘtergere