joi, 14 iulie 2011

Enel şi cozile de aur

7:00 sună alarma la ceas , la 8:00 deschide la Enel , trebuie să rezolv o problemă mai veche.
La 7:59 ajung la Enel , coada era până în stradă , deja imi dau seama că azi va fi o zi de pomină.
În interior era ca la un meci de rugby , aparatul pentru scos bonuri era pe post de mingie , paznicul din interior era pe post de gazon.
Mă aşez calm la coadă şi aştept , deci deja era o coadă formată pentru aparatul de bonuri , de acolo îmi iau iau bon şi totul se transformă într-o grămadă de cozi , fiecare cu coada lui , cu problema lui , cu ghiseul lui.Programul este până la ora 13 , aşa că dacă nu îţi iei bonul până la maxim 8:15 ziua este pierdută. Eu am luat bon relativ repede , am numărul 615 , adică ghişeul 8 numărul 15.
După 2 ore de stat la coadă ajung la ghişeu şi mi-se spune că NU.

-Cum adică NU ?
-NU e bine.
-Ce NU e bine ?
-NU se poate aşa ceva.
-Păi acum 2zile colega dumneavoastră mi-a zis să pregătesc aceste acte. Şi acum NU se poate?
-Da , NU se poate , mergeţi la colega să vă facă ea , eu NU pot.
-Păi văd că dânsa azi e libera , ea când vine?
-Păi încercaţi mâine poate poimâine sau poate NU.

Plec , plin de draci , să rezolv o altă problemă mai veche , ştiam deja ce acte îmi trebuie dar m-am dus să mă asigur.
Surpriză , aflu că îmi mai trebuie nişte acte. Toate se obţin de la diverse autorităţi ale statului , după multe alte cozi , după multe cereri , copii de acte.

-Păi ieri parcă nu trebuiau atâtea acte. De ce?
-Păi ieri nu v-am zis că nu ştiam că sunteţi hotărât.

Bun , plec cu un zâmbet tâmp , încă 2 neuroni decedaţi.
Ajung la Casa Căsătoriilor , de unde trebuia să obţin nişte anexe la un certificat de deces.
Mă pun la coadă , aveam deja toate actele , stau , funcţionara mă vede , îi zic ce aştept şi mă lasă să aştept.
După vreo 20 de minute :

-Dar dumneavoastră ce aşteptaţi ?
-Păi ptr anexele 23 şi 24.
-Păi şi dece staţi aici ?
-Păi nu de aici se obţin ?
-Ba da !
-Păi daia stau.
-Programul e de luni până miercuri ptr depuneri şi de luni până joi ptr eliberări.
-Aha , deci stau bine la coadă , am toate actele.
-Da , aşa e , dar dumneavoastră aşteptaţi ptr depunerea cererii.
-Păi da ..... azi ce zi e ?
-Azi e Joi.
Ma bufnit râsul şi am plecat.

Acum sunt la camera de comerţ , cu alte acte alte nebunii , nu vă mai plictisesc şi cu aventurile de aici.

                                                                                                                                                                                                                                             posted from Bloggeroid using HTC Desire HD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu