luni, 4 iulie 2011

Ora PATRU !

Ca orice om normal şi eu muncesc , nu am un program fix dar nici flexibil nu-i.
Încep munca pe la 7 cel târziu 8 şi termin pe la 15:30 , în general 17:00 , mai rar 18:00 . Şi ca orice om normal trebuie şi eu să îmi plătesc facturile.

Nu sunt cap de familie , deci nu mă voi plânge că vai e greu , vai nu pot , nu , mă refer strict la modalitatea de plată. În general fac plăţile on-line , mai rar plătesc cash la casieriile lor , adică Congaz şi Enel.

De ce? Ptr că nu sunt eu titularul de contract şi de multe ori facturile lor se rătăcesc , aşa că plata on-line devine MISSION IMPOSSIBLE.

Bun , deci dacă încep munca până in 8 şi termin la 16 , cum mama dracu plătesc eu facturile ? La Congaz încep la 9 parcă şi închid la 16 , azi am scăpat mai devreme de 16 , aşa că fuga să plătesc , ajung la 15:50 , lacătul pe uşa. La Enel încă au program lung aşa că am plătit dar din 15iulie trec şi ei la program de gravide adică până la 16. Dar dacă ai facturi restante trebuie să stai la un ghişeu să arăţi dovada plăţii .

Deci care e ideea ?
Teoretic din cauza unui cerc vicios , format din : facturi rătăcite , memorie scurtă , neplată la timp , caserii comuniste , nu am nici curent nici gaze. Practic am , dar asta e altceva...

posted from Bloggeroid using HTC Desire HD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu