joi, 7 iulie 2011

Trebuia sa-mi zic ``oful``

Nimanui nu-i plac despartirile , mie sigur nu. Si nu stiu ce as prefera intre o despartire brusca si spontana sau una dupa 2-3luni de chin...

Nu stiu , nu stiu , de fapt nu sufar dupa despartire , sufar ca nu am lamurit problemele , in fine ar fi prea multe de zis si nu are rost sau poate altadata.

Dar stiu ca atunci cand tipi putin , cand arunci un ``lasa-ma dracu`` parca te simti mai bine te descarci de nervi , si apoi vine replica fatala , ceva gen ``bine , te las acum sa te descarci`` asta e replica ei , e ceva de genu : oricum zici balarii si te las acum sa zici tot ce ai de zis ca sa ti-le intorc inzecit inapoi.

Bun si dupa replica finala , urmeaza replica epica , un fel de unicorn intre replicile din relatii , toti am auzit de ea , nu am vazuto si stim ca nu va functiona , replica suna asa: ``dar vroiam sa ramanem doar amici.``

Pai nu merge ma , nu se poate , adica amici simpli amici , de o cafea , un suc si atat nu merge , a un ``fuck buddies`` e altceva dar pentru mine amici inseamna :
AMÍ//C ~că (~ci, ~ce) m. și f. Fiecare dintre persoanele legate printr-un sentiment de simpatie, stimă și atașament reciproc; prieten. /<lat. amicus
Pai nu mai merge ideea de amici , sau cel putin nu merge in primele 2-3luni sau poate ani , depinde de cat de avansata a fost relatia , nu merge , cum adica? Dupa ce au existat niste intimitati intre noi doi , acum tu imi ceri sa ma port cu tine ca si cu orice alta femeie neutra... Adica cum? Tu chiar crezi ca va functiona? Pai nu , nu exista amicitie dupa cateva luni de impartit acelasi pat , aceasi casa , aceasi masina , acelasi concediu , aceeasi sticla de bere , acelasi colac de wc.

In fine , inteligent nu sunt , adica clar nu sunt , daca eram inteligent scriam normal nu ca un analfabet , sigur am facut 47983848725464574 greseli , e 12 noaptea , am zis ca pun un clip pe facebook , dupaia hai ca pe blog , dupaia hai sa scriu doar 2-3 randuri , si m-am intins.
Ps. Incerc sa aflu etapele perioadei post despartire: 
 1.Am sters pozele de pe facebook cu noi 2 sau doar cu ea- pfuu chiar postez prea mult pe facebook
2.Am sterso din lista de prieteni - asta a fost dificil , nu m-am putut decide daca doar sa-o sterg sau sa-i dau block
3.Am sters SMS-urile din telefoane - bine ca am doar 2 , acum observ ca dupa ce am sters mii de smsuri (la propriu) telefoanele mele se misca mai bine
4.Am tras o cearta zdravana , cu urlete simultane de ambele tabere- asta sa fiu sigur ca nu mai exista urma de impacare , ca ne tot despartim din luna mai
5.Am sters-o din agenda - totate numerele de pe toate telefoanele , din toate mediile , e mai bine asa
Si etapa 0(zero): Luat ramele foto cu pozele cu noi 2 , ascunse in sertar , cu fata in jos - etapa asta e pre-despartire

Nu am scris astea ca sa ma plang , doar fac haz de necaz si m-am gandit ca poate iese ceva amuzat , sau poate nu.

A si clipul de care ziceam :













 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu